suncemojemalo
Online
Ukupno je: 4 korisnika/ca online; 0 registriranih, 0 skrivenih i 4 gostiju.

/

Najviše korisnika/ca istovremeno online bilo je: 67, dana sri tra 27, 2011 7:39 am.

Trbušnjaci- bočni

Prethodna tema Sljedeća tema Go down

Trbušnjaci- bočni

Postaj  Tanja on uto kol 04, 2009 2:59 pm

Žene: Bočni otkloni



Početni položaj vježbe:
legnite na podlogu, stavite jednu ruku iza glave, a drugu ispružite pored kuka. Podignite glavu i ramena od podloge i uvucite trbuh.




Izvođenje vježbe:
izdahom savijte tijelo kao da želite dotaknuti gležanj. Udahom vratite tijelo u početni položaj.




Savjet: tijekom cijele vježbe tijelo je podignuto, pa nema pokreta podizanja tijela.

Broj ponavljanja: 8 do 12 puta u svaku stranu.


Autor: Goran Obrovac, osobni trener
Goran Obrovac avatar
avatar
Tanja
Admin
Admin

Broj postova : 206
Points : 613
Reputation : 0
Join date : 25.05.2009
Age : 40

http://suncemojemalo.forumcroatian.com

[Vrh] Go down

Žene: Bočni trbušnjaci s jednom rukom

Postaj  Tanja on uto kol 04, 2009 3:04 pm



Početni položaj vježbe:
legnite na podlogu, jednu nogu podignite od podloge, stavite jednu ruku iza glave, a drugu ispružite na pod pored kuka. Podignite glavu i ramena od podloge i uvucite trbuh.


Izvođenje vježbe:
izdahom podignite gornji dio tijela od podloge, dok je donji dio leđa tijekom cijele vježbe na podlozi. Kada ste u najvišem položaju, dodajte rotaciju tijela u smjeru desni lakat prema lijevom koljenu. Udahom vratite tijelo u početni položaj.


Savjet:
razmak između laktova neka bude isti tijekom cijele vježbe. Jednako se posvetite dizanju tijela od podloge i rotaciji. Ukoliko vam je vježba preteška s obje ruke iza glave, primite se lijevom rukom za bedro i na taj način dodatno pomognite trbuhu.

Broj ponavljanja: 8 do 12 puta u svaku stranu.
avatar
Tanja
Admin
Admin

Broj postova : 206
Points : 613
Reputation : 0
Join date : 25.05.2009
Age : 40

http://suncemojemalo.forumcroatian.com

[Vrh] Go down

Re: Trbušnjaci- bočni

Postaj  Tanja on uto kol 04, 2009 3:10 pm

Žene: Trbušnjaci s rotacijom

Početni položaj vježbe:
legnite na podlogu, jednu nogu podignite od podloge i stavite ruke iza glave. Podignite glavu i ramena od podloge i uvucite trbuh.


Izvođenje vježbe:
izdahom podignite gornji dio tijela od podloge, dok je donji dio leđa tijekom cijele vježbe na podlozi. Kada ste u najvišem položaju, dodajte rotaciju tijela u smjeru desni lakat prema lijevom koljenu. Udahom vratite tijelo u početni položaj.


Savjet:
razmak između laktova neka bude isti tijekom cijele vježbe. Jednako se posvetite dizanju tijela od podloge i rotaciji. Ukoliko vam je vježba preteška s obje ruke iza glave, primite se lijevom rukom za bedro i na taj način dodatno pomognite trbuhu.

Broj ponavljanja: 8 do 12 puta u svaku stranu.

Autor: Goran Obrovac, osobni trener
Goran Obrovac avatar
avatar
Tanja
Admin
Admin

Broj postova : 206
Points : 613
Reputation : 0
Join date : 25.05.2009
Age : 40

http://suncemojemalo.forumcroatian.com

[Vrh] Go down

Re: Trbušnjaci- bočni

Postaj  Sponsored content


Sponsored content


[Vrh] Go down

Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh]

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Ne moľeą odgovarati na postove.