suncemojemalo
Online
Ukupno je: 1 korisnik/ca online; 0 registriranih, 0 skrivenih i 1 gost. :: 1 Bot

/

Najviše korisnika/ca istovremeno online bilo je: 67, dana sri tra 27, 2011 7:39 am.

Nekoliko savjeta za buduće mame

Prethodna tema Sljedeća tema Go down

Nekoliko savjeta za buduće mame

Postaj  Tanja on ned vel 28, 2010 4:44 am

Sklonost ka opstipaciji je povećana za vrijeme trudnoće. Koliko je moguće, probavu treba regulirati određenom hranom i redovitim navikama.
Zubisu tijekom trudnoće izrazito podložni kvarenju. Vaš stomatolog mora strogo voditi računa o vama kao i vaš liječnik. Ništa neće smetati vašoj bebi ako popravljate zube. Neophodno je izliječiti svaki kvar koji se pojavi. Na početku trudnoće obratite se stomatologu i podvrgnite se detaljnom pregledu zubi. Poželjno je neophodne popravke izvršiti i ranije, odmah po začeću. Posjete stomatologu zakazujte onih dana u mjesecu kada u normalnim prilikama ne biste imali mjesečnicu, jer u suprotnom možete biti emotivno labilniji nego obično.
I ako je na žalost podijeljeno mišljenje u pogledu djelovanja duhana za vrijeme trudnoće ukoliko ste ozbiljan pušač, liječnici savjetuju da svedete pušenje na najmanju moguću mjeru ili još bolje, da ga se sasvim odreknete. Preporučuje se i alkoholna pića ne unositi u organizam. Alkohol povećava kalorije, a da pritom nema nikakvu hranljivu vrijednost. Duhan i alkohol zamijenite čistim zrakom. Provodite vrijeme u prirodi koliko je god moguće više. Prostorije u kojima živite ili radite moraju biti dobro provjetrene i sunčane.
Nije potrebno posebno naglašavati da je neophodno brinuti se da vaš želudac i crijeva pravilno rade. Sklonost ka opstipaciji je povećana za vrijeme trudnoće i može biti uzrok privremene nelagodnosti. Koliko je moguće, probavu treba regulirati određenom hranom i redovitim navikama. Ukoliko se ipak pojavi opstipacija slijedeći prehrambeni proizvodi biti će vam od posebne pomoći: zeleno povrće, vrhnje, smokve, kompot, suhe šljive, naranče, pečene jabuke i crni kruh. Neophodno je stvoriti sebi naviku odlaska u toalet svakoga jutra nakon doručka. Nemojte se pri tom naprezati. Naprotiv, opustite se što je moguće više. Ova navika, kombinirana s pravilnom prehranom, u većini slučajeva pomoći će da svom organizmu stvorite naviku odlaska u toalet svaki dan u isto vrijeme. Ukoliko vam sve ovo ne bude dovoljno pokušajte neku od slijedećih metoda. Popijte čašu tople vode ujutro nakon buđenja. Za doručak jedite žitarice ili prepečeni integralni kruh s džemom od naranče. Pojedite neko voće pre spavanja.

_________________

Lilypie Maternity tickers
avatar
Tanja
Admin
Admin

Broj postova : 206
Points : 613
Reputation : 0
Join date : 25.05.2009
Age : 39

http://suncemojemalo.forumcroatian.com

[Vrh] Go down

Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh]

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Ne moľeą odgovarati na postove.